Uitnodiging: nieuwjaarsborrel op zondagmiddag 5 januari!

Wij nodigen onze leden en hun ouders, ereleden, leden van Verdienste, onze sponsoren en iedereen die zich betrokken voelt bij MHC Leusden van harte uit om op zondag 5 januari 2020 om 16.00 uur op de club te proosten op het nieuwe jaar!

Tijdens de nieuwjaarsborrel maken we de opbrengst van de Club Challenge bekend. Hoeveel zouden we bij elkaar verzameld hebben voor de Paulien van Deutekom Foundation?!
Mocht je nog een donatie aan dit goede doel willen bijdragen, dan kan dat via rek.nr. NL75 RABO 0335 9017 51 t.n.v. MHC Leusden o.v.m. 'Club Challenge'!

Om 18.00 uur verzorgt de barcommissie een heerlijk stamppottenbuffet voor slechts EUR 6,50 pp. Wil je mee eten? Laat dat dan even weten via [email protected].

We hopen je op 5 januari te mogen begroeten!

Hartelijke groet,
Gertjan, Pieter, Frans, Marjan, George, Ingrid