Eind seizoen 2019-2020 stoppen Eugene, Willem en Fred met de bar...

All good things come to an end….. Aan het einde van dit hockeyseizoen stoppen de drie kanjers die al ca. 15 jaar het hart van onze barcommissie vormen: Willem Jansen, Eugene van Zon en Fred van der Flier. We zijn ongelooflijk blij met en trots op wat zij in die jaren voor elkaar hebben gekregen; een bar die altijd het gezellige middelpunt én een enorm belangrijke inkomstenbron voor onze vereniging is!
Gelukkig is het nog geen zomer 2020 en hebben we nog even de tijd om binnen onze grote vereniging nieuwe, betrokken en enthousiaste leden te vinden die het stokje van Willem, Eugene en Fred willen overnemen.

Het begon allemaal ‘ergens in 2004’, nog op het Valleisportpark, de oude locatie van onze gezellige hockeyclub. Eugene van Zon werd lid van de barcommissie en al snel ook de voorzitter ervan. Een jaar later ontmoette hij Fred van der Flier en weer een jaar later kwam Willem Jansen erbij. Dat was het begin van een fijne, lange, intensieve samenwerking die na de verhuizing naar de De Schammer in 2008 voortgezet werd in ons huidige clubhuis.
Daar hebben deze 3 musketiers met succes een professionele, gezellige bar opgezet met onder meer een vaste bezetting (geen teamleden meer achter de bar, zoals vroeger het geval was), Eet Met De Pot Mee, uitgebreide horecafaciliteiten, een gezonde broodjesbar en de organisatie van vele feesten en TD’s!

Er staat nu een prachtige organisatie en Willem, Eugene en Fred menen dat dit dan ook een goed moment is om de bar door een jongere generatie te laten overnemen. Willem: "Wij zijn samen een mooi team, dus het is ook wel logisch dat we tegelijk (en op ons hoogtepunt :-)) stoppen. Onze leeftijd begint ook wel parten te spelen en voor mijzelf is de gezondheid en het herstel van mijn vrouw Astrid een belangrijke reden om te stoppen.
We hebben besloten om zeker nog tot begin juni 2020 door te gaan zodat er voldoende  tijd is  om onze opvolging te regelen. Fred heeft aangegeven dat hij best wel wat dingen wil blijven doen, maar geen organiserende verantwoordelijkheid meer wil hebben. En Eugene en ik willen best nog wel eens inspringen of incidenteel gezellig een bardienstje draaien!”

Het is gelukkig nog geen juni 2020. Het bestuur gaat op korte termijn om de tafel om een plan uit te werken waarmee we de kracht, gezelligheid en enorme toegevoegde waarde van onze bar kunnen borgen!
Als je hier meer over wilt weten kun je contact opnemen met George Spier.

28-11-2024 Nieuws van het bestuur