Zaalhockey: alles over spelregelwijzigingen én 20 veel gestelde vragen!

Het zaalhockeyseizoen staat voor de deur! En net als bij veldhockey hebben we ook hier te maken met een aantal regelwijzigingen. Ze worden je duidelijk uitgelegd in deze video van de KNHB. Zaalhockey verschilt – zowel in spel, spelregels, benodigd materiaal als organisatie – best veel van veldhockey. Met de hierbij gevoegde '20 meest gestelde vragen over zaalhockey' geven we je graag zoveel mogelijk informatie.

Wijzigingen in de spelregels Bondsscheidsrechter Coen van Bunge licht alle wijzigingen toe, zodat iedereen straks goed voorbereid het veld op stapt:

20 FAQ's over zaalhockey - Zaalhockey vindt plaats tijdens de winterstop van de veldhockey. Het is de tegenhanger van veldhockey en wordt in een sportzaal gespeeld, met een lichtere bal en stick en kortere wedstrijden. Sinds de winter van 2017-2018 trainen we en spelen wij onze webstrijden in onze eigen blaashal, de Schammer Dome.
Onderaan dit berichtje vind je het document 'De 20 meest gestelde vragen over zaalhockey'. We hopen hiermee zoveel mogelijk duidelijkheid te geven over zaalhockey.

Staat jouw vraag er niet bij? Stel 'm dan per mail via [email protected] of [email protected] !

PS. Achter de inlog van de website - in LISA Team > Club > Documenten > Zaalhockey - vind je nog meer handige informatie over zaalhockey én een handige taakomschrijving voor de zaalleiding.

26-11-2024 Algemeen nieuws De meest gestelde vragen over zaalhockey DEF 221119.pdf