19 en 21 november: examenavonden clubscheidsrechters

Op 19 en 21 november zijn er weer CS-examens op de club. Alle A- en B-jeugdleden zonder scheidsrechterskaart hebben een uitnodiging ontvangen voor een van deze avonden. Helaas geeft de KNHB-opleidingensite momenteel een storing waardoor inloggen, en dus studeren en oefenen niet mogelijk is. Maar let op: de examens gaan wél door!

Het bestuderen van de examenstof gebeurt via de online omgeving van de bond, waarvoor de gegevens inmiddels per mail naar de cursisten zijn verzonden. Sinds zondag heeft die site met een storing te kampen waardoor inloggen niet mogelijk is. Dat is balen natuurlijk!
Toch gaan de examens volgende week wel door. We denken dat er een grote groep is die de regels inmiddels voldoende heeft geleerd, ook op basis van de spelregelavond van 13 november, waardoor uitstel onnodig en onhandig is.

Maar we passen wel een paar dingetjes aan:
  1. Extra samenvatting vlak voor het examen
    We zullen op beide examenavonden vanaf 19:30 uur nog een korte samenvatting van de spelregels verzorgen. Zorg dus dat je op tijd bent.
  2. Er komt een herkansingsavond
    Mocht je niet slagen, dan is er geen man overboord; we zullen zo snel mogelijk een herkansingsavond organiseren.
TIP! We hopen dat de KNHB-opleidingensite snel weer bereikbaar is zodat je daar gebruik van kunt maken. Maar er zijn ook andere bronnen op internet waar je informatie vandaan kunt halen. Zo is er natuurlijk de site van de bond met de spelregelboekjes. Ook is er een handige collectie filmpjes op Youtube met allerlei spelsituaties. En over de nieuwe spelregels heeft Coen van Bunge (bondsscheidsrechter) een filmpje met uitleg gemaakt voor zowel het veld als de zaal.

Op 19 en 21 november beginnen we rond acht uur met de examens, die door de KNHB worden afgenomen in ons clubhuis.

Wil jij ook meedoen met een examen op de 19e of de 21e? Goed idee!
Meld je even aan via [email protected], zodat we je van de nodige informatie kunnen voorzien. Je kunt dat mailadres ook gebruiken als je andere vragen of opmerkingen hebt.

Meer lezen over scheidsrechter worden of wedstrijden fluiten?
Je vindt meer informatie op onze website!

Succes en tot binnenkort!

LET OP: I.v.m. een sponsorevenement op de club vindt alléén de examenavond van 21 november plaats in de vergaderruimte van Theo Meijer Sport!
De examenavond van 19 november is wel gewoon in ons clubhuis.

17-11-2024 Algemeen nieuws

Er zijn nog geen reacties, plaats uw reactie hieronder

Reageer nu!
Wil je reageren op het nieuws ?