Afscheid van Ineke Steenbeek van de ledenadministratie

19-9 Nieuws Ineke Steenbeek heeft haar taken voor de ledenadministratie neergelegd. Sinds 2012 was zij hier samen met Inge van den Assum verantwoordelijk voor en al die jaren heeft zij zich volledig belangeloos en loyaal ingezet voor de club.

Elke maandagochtend zat zij samen met Inge aan de keukentafel om de ledenadministratie en alles wat daarbij komt kijken, op orde te houden. Helaas heeft Ineke besloten te stoppen met haar werk voor de ledenadministratie en afgelopen maandag, 14 september, was haar laatste ’werkdag’.
Natuurlijk hebben we haar in de bloemen gezet en hartelijk bedankt voor de prettige samenwerking, haar humor en standvastigheid! We konden altijd op Ineke rekenen. Onder genot van een appeltaartje hebben we afgelopen maandag aan de keukentafel herinneringen van de afgelopen (meer dan) 7 jaar opgehaald.

Gelukkig verdwijnt Ineke niet helemaal van het podium. Ze blijft namelijk lid van de vrijwilligerscommissie. We blijven haar dus nog zien.

Gelukkig hebben we iemand bereid gevonden om de taken van Ineke over te nemen: Sabine van de Groep. Zij had naast al haar vrijwilligerswerk voor de kledingcommissie, wedstrijdsecretaris en manager toch nog tijd over....  Zij zal dus vanaf deze week naast Inge het aanspreekpunt zijn van de ledenadministratie. Wij wensen Sabine veel succes!

De combinatie van al deze functies van Sabine is echter te zwaar. Wij zoeken dan ook nog vrijwilligers voor de kledingcommissie en voor het wedstrijdsecretariaat. Belangstelling? Je kunt je hiervoor aanmelden via [email protected]

Inge van den Assum en Frans Tempel (namens het bestuur)

19-9-2024 Nieuws van het bestuur