Gezellige Koningsspelen op onze club!

Op 12 april vonden de jaarlijkse Koningsspelen vonden voor de 2e keer plaats op onze vereniging. En wat was het gezellig!

Ca. 400 leerlingen uit groep 4, 5 en 6 van alle basisscholen uit Leusden bezochten onze hockeyvelden voor een fantastische, sportieve ochtend!
Om half 10 werden de Koningsspelen officieel geopend door de burgemeester van Leusden, Gerlof Bouwmeester, waarna alle jonge sporters - onder leiding van de buurtsportcoaches i.s.m. MBO sportacademie Amersfoort de Bokkeduinen - samen slagbal, trefbal, tjoekbal, levend stratego, diamantroof, tikspel, voetbal en natuurlijk hockey speelden.

Er stond een frisse wind maar het enthousiasme van de kinderen deed de kou vergeten en maakte het een prachtige, gezellige ochtend!

16-4-2024 Algemeen nieuws

Er zijn nog geen reacties, plaats uw reactie hieronder

Reageer nu!
Wil je reageren op het nieuws ?