Contractverlenging Martijn van der Luyt

We zijn verheugd te kunnen melden dat het contract van Martijn van der Luyt met MHC Leusden met twee jaar is verlengd en nu loopt t/m seizoen 2020-2021.

Als technisch directeur blijft Martijn verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de selectieteams en voor de opzet en implementatie van het hockeytechnisch beleid. Tevens blijft hij trainer/coach van Heren1 en verantwoordelijk voor de aansturing van de Technische Staf en de begeleiding van trainers en coaches van de 1e en 2e selectieteams.

Martijn is bijna 5 jaar actief binnen onze vereniging en heeft in die periode, met visie en een goede kijk op hockey – zowel op technisch als tactisch vlak, een stijgende lijn bewerkstelligd in de ontwikkeling van H1, D1 en onze jeugdteams. MHCL staat nu binnen de regio niet alleen op de kaart als een supergezellige vereniging, maar ook als een vereniging waar hockey serieus wordt genomen en waar mooie resultaten worden geboekt! We zijn blij dat we deze ontwikkeling kunnen voortzetten en samen met Martijn verder kunnen werken aan de ontwikkeling van ‘topsport’ bij MHC Leusden. Denk daarbij aan de verdere professionalisering van H1 en D1, aan beleidsvorming t.b.v. promotie en doorgroeimogelijkheden tot op landelijk niveau bij de jeugdteams en aan het investeren in de ontwikkeling én behoud van trainers d.m.v. het ‘train-the-trainer’ principe.

Wij wensen Martijn de komende twee jaar veel sportief succes bij onze club!

Hartelijke groet,
Gertjan, Pieter, Sandra, Frans, George, Marjan