4 genomineerde Uitblinkers!

In reactie op onze oproep om een Uitblinker te nomineren zijn er zijn 4 nominaties binnengekomen. Stuk voor stuk zijn het fantastische vrijwilligers die zich met hart en ziel inzetten voor onze club. Deze vier kanjers kunnen allemaal op onze grote waardering rekenen!

Hieronder vind je de namen van de personen die dit jaar door jullie zijn genomineerd voor de titel van Uitblinker van het Jaar, evenals een korte samenvatting van de motivatie die bij elke nominatie is gegeven. Jullie begrijpen dat het niet eenvoudig was om hier een keuze uit te maken, maar het is gelukt!

De benoeming van dé Uitblinker van onze vereniging vindt plaats tijdens de Vrijwilligersborrel op zaterdag 14 mei a.s. tussen 16.00-18.00 uur! We hopen van harte ook jou daar te zien!

Edwin van Ditmarsch
Edwin zet zich al zeker 10 jaar in voor de CS+ en Scheidsrechterscommissie op onze club. Als voorzitter regelt en coördineert hij met tomeloze inzet, al de scheidrechter en CS+ gerelateerde hockey zaken voor MHC Leusden.

O.a. zijn enthousiasme voor aansturing van de CS+ commissie, opleiding van nieuw CS+ potentieel, het wekelijks regelen van de scheidsrechters voor vnl. onze eerste en tweede lijn teams en de ondersteuning en begeleiding van onze aankomende jeugdtalenten zijn een van de onderwerpen waar Edwin zich met volle overgave op stort.

In breed opzicht is Edwin betrokken en altijd aanwezig en benaderbaar voor hulp en uitleg langs de lijn. Samen met het CS+ team, vormt Edwin een zeer belangrijke en stevige basis voor het scheidrechterbeleid op onze mooie club. Hulde!

Serge Linneweever
Serge doet zoveel voor onze club. Hij is al heel wat jaren lid van de Arbitragecommissie (en stopt daar aan het einde van dit seizoen mee). Daarnaast zit Serge in de T.A.R. (Technische Advies Raad), is hij trainer van Dames 4, trainer Trimhockey en ook begeleider van nieuwe scheidsrechters. Voor MHC Leusden is Serge van onschatbare waarde!

Maarten Buisman
Enkele jaren geleden is Maarten Buisman komen hockeyen op onze mooie club. Ieder seizoen weet hij via zijn netwerk en tomeloze inzet nieuwe leden te werven, zodat wij ook in het daaropvolgende seizoen weer een team op de been krijgen. Schertsend spreken wij in Heren 3 daarom over Maarten Buisman als de 'geestelijk vader van het team'.

Vlak na zijn lid worden is Maarten Buisman daarnaast actief geworden als trainer. Al een flinke tijd geeft hij meerdere keren per week training (zonder vergoeding) aan Leusden Dames 2 en is hij coach wanneer dat kan. Dat betekent dat Maarten tussen de 4 en 5 dagen in de week op de club te vinden is. Ook kan je hem langs de lijn zien bij de andere herenteams en zoekt hij de aansluiting met andere teams, bijvoorbeeld door meerdere seniorenteams te benaderen of ze zich voor de speciale avonden (zoals de pubquiz) willen aanmelden om er een zo groot mogelijk succes van te maken.

Renate Veenendaal
Renate zet zich al jaren in voor de club in verschillende functies zoals Coördinator JA en JB en alles wat met zaalhockey te maken heeft.

Organisatie:
Jeugdcommissie - - - Coördinator JA
Jeugdcommissie - - - Coördinator JB
Wedstrijdsecretariaat - - - wedstrijdsecretariaat Zaalhockey

Voor het zaalhockey heeft Renate afgelopen zaalseizoen ook de scheidsrechters pool beheerd. Zeker voor alle werkzaamheden van de zaalhockeycommissie doet Renate 95% van het werk.

Renate is een stille kracht die al jaren heel veel werk verzet binnen de club; een echte Uitblinker.

4-5-2024 Nieuws van het bestuur