Meld je aan voor het champagneontbijt op 14 april!

Heb jij jezelf en je partner al aangemeld voor het champagneontbijt voor vrijwilligers op 14 april? Zo nee, doe dat dan uiterlijk zaterdag 6 april door een mailtje te sturen aan [email protected]! We horen graag of je aanwezig zult zijn en zo ja, met hoeveel personen. Geef ook aan of je gebruik wilt maken van de oppas.

--------------------
Vrijwilligers zijn binnen iedere sportvereniging van onschatbare waarde. Barmedewerkers, kookploegen, coaches, managers, scheidsrechters, klussers, commissieleden en al die anderen die zich belangeloos voor onze vereniging inzetten: we kunnen niet zonder. Wij willen hen dan ook graag op een speciale manier bedanken voor hun energie, inzet en enthousiasme!

Dit seizoen is weer een enorm aantal vrijwilligers op onze club actief: zo’n 325 mensen zorgen er samen voor dat onze teams gecoacht worden, dat alles op en rond het clubhuis piekfijn in orde is, dat alle wedstrijden ingedeeld zijn en voorzien van scheidsrechters, dat we elke vrijdag met de pot mee kunnen eten, dat er een lekker koud getapt biertje klaar staat bij de bar, dat we een geweldig zaalhockeyseizoen hadden en ga zo nog maar even door…. Dankzij onze vrijwilligers hebben we elke keer weer een fantastisch hockeyseizoen en dat waarderen wij enorm. Zonder de inzet van vrijwilligers kan een vereniging als MHC Leusden niet bestaan!

Het bestuur wil al die vrijwilligers graag in het zonnetje zetten. Dus, ben jij op een of andere manier als vrijwilliger op onze club actief, dan nodigen we je van harte uit voor een

champagneontbijt op de club
op zondag 14 april van 9:30 tot 11:30 uur!

Ook je partner is van harte welkom en voor oppas voor de allerkleinsten wordt gezorgd. Zou je ons i.v.m. de catering uiterlijk zaterdag 6 april per mail aan [email protected] willen laten weten of je aanwezig zult zijn en zo ja, met hoeveel personen. Geef ook aan of je gebruik wilt maken van de oppas.

Tijdens dit ontbijt zullen we ook dé Uitblinker van MHC Leusden bekend maken; de vrijwilliger die een bijzondere inspanning heeft verricht voor de club! Onder alle aanwezige vrijwilligers zal een mooi wijnpakket worden verloot.

Hartelijke groet,
namens bestuur en vrijwilligerscommissie van MHC Leusden