MHCL startpunt Wandel Challenge Leusden

De jaarlijkse Wandel Challenge Achterveld & Leusden, die wordt georganiseerd door de Stichting Eerstelijnszorg Leusden (SEL) en Leusden Fit vindt plaats in de Schammer. MHC Leusden fungeert als startpunt. Op 28 maart tussen 18.30 en 19.00 bieden wij de SEL en wandelaars graag een kop koffie of thee aan in ons clubhuis voordat zij aan hun eerste wandeling beginnen.

In Achterveld en in Leusden wandelen elk jaar zorgverleners gedurende 12 weken samen met patiënten/cliënten uit hun praktijk. Alle deelnemers zijn mensen die meer willen of moeten gaan bewegen. Wandelen met een groep motiveert en zorgt ervoor dat je gemakkelijker in beweging komt dan als je dat alleen zou moeten doen. Tijdens de wandelingen wordt rekening gehouden met ieders wandelniveau.

Kijk voor meer informatie op Wandel Challenge Achterveld & Leusden.

10-3-2024 Algemeen nieuws