OPROEP: wie helpt zaterdag 23/3 mee met het opvouwen van de blaashal?!

Het zaalhockeyseizoen is voorbij, de blaashal kan weer worden opgevouwen. Dat klinkt alsof je er zó een leuk pakketje van maakt, maar jullie weten hoe groot hij is.... Dat heeft nog wel wat voeten in de aarde!

Voor het tweede jaar hebben we genoten van onze eigen blaashal, met meer kinderen dan ooit tevoren. Nu het weer goed is kunnen we de hal opruimen en daarvoor doen wij graag een beroep op ouders en de grote, sterke jeugdleden.
Vrijdag a.s. laten we de blaashal definitief zakken en wordt de hal met een groep vrijwilligers voorbereid om hem zaterdagochtend 23 maart tussen 10 en 12 uur op te rollen. Hiervoor hebben we ongeveer 30 sterke mannen/vrouwen nodig. Er hebben zich er al een aantal gemeld, maar helaas nog niet voldoende.

Kom jij ons uit de brand helpen?
Mail dan je contactgegevens even door naar [email protected]. Wij nemen dan contact met je op!

Ook al kun je maar even, iedere sterke hand is handig en we hebben liever iets teveel dan te weinig handen. En we trakteren jullie graag op koffie en koek!

21-3-2024 Algemeen nieuws