Laatste kans: extra trainen op techniek!

28-2 Nieuws Zou jij graag een nog betere (basis)techniek willen leren? 1x in de week extra trainen naast je eigen clubtrainingen? Gewoon omdat je gek bent op hockey, maar ook omdat je graag getraind wil worden door toptrainers? Dat kan! Op 10 zondagochtenden in de periode 10 maart t/m 26 mei 2019. Er zijn nog een beperkt aantal plekken beschikbaar dus schrijf je snel in!

MHC Leusden faciliteert de ONFIRE Hockeyschool waarbij jeugdleden tussen de 7 en 16 jaar zich kunnen aanmelden voor 10 technische trainingen van 1,5 uur per keer.
Kijk in de agenda van onze website of in de club-app voor de data!

Alle trainingen worden gegeven volgens de filosofie van Raoul Ehren (al 10 jaar coach Den Bosch dames 1) en Sjoerd Marijne (oud-bondscoach Nederland, huidige bondscoach India dames).
De trainingen kennen een hoge intensiteit o.a. doordat gewerkt wordt met kleine groepen. Je bent veel in beweging en je krijgt veel individuele begeleiding zodat je daadwerkelijk beter wordt. Je leert alle nieuwe technieken, maar eerst moet de basis in orde zijn.
Met deze video krijg je een goed beeld van de trainingen van ONFIRE Hockeyschool: https://www.youtube.com/watch?v=efj-Epubz3I.

Ben je geïnteresseerd? Schrijf je dan in op www.hockeysupport.nl!

28-2-2024 Jeugd Leusden staand.pdf

Er zijn nog geen reacties, plaats uw reactie hieronder

Reageer nu!
Wil je reageren op het nieuws ?