Fietsend én lopend over de Horsterweg: zorg dat je zichtbaar bent!!

Ga je op de fiets naar de club? Of word je net vóór de afgesloten Horsterbrug met de auto afgezet of opgehaald en loop je het laatste stukje tussen brug en club? Prima, maarrrrr..... zorg wel dat je zichtbaar bent!!

Nu de Horsterbrug is afgesloten en er vrijwel geen autoverkeer in de buurt is, is de verleiding groot om het stuk tussen brug en club op de weg te lopen of te fietsen. Logisch, maar in het donker is een andere fiets of brommer óók gevaarlijk voor wandelaars (én andersom)!

We krijgen signalen van bezorgde leden die erop attenderen dat (jonge) leden op de weg tussen brug en club fietsen en lopen. Zij zijn dan in het donker slecht zichtbaar. We roepen iedereen dan ook op de veiligheid niet uit het oog te verliezen!
Blijf aan de kant van de weg en zorg dat je goed zichtbaar bent, bijvoorbeeld met een hesje of een lichtje aan je jas. We willen géén ongelukken...!!

21-11-2024 Algemeen nieuws

Er zijn nog geen reacties, plaats uw reactie hieronder

Reageer nu!
Wil je reageren op het nieuws ?