Sinterklaasfeest MHCL op 28 november

Sinterklaas komt ook dit jaar weer bij onze hockeyclub en dat betekent FEEST voor onze 1e en 2e-jaars F'jes! Kinderen kunnen hier tot uiterlijk woensdag 14 november voor aangemeld worden.

Op woensdagmiddag 28 november wordt er van 15:00 uur tot 17:00 uur voor de 1e- en 2e-jaars F'jes een Sinterklaasfeest met spelletjes en knutselactiviteiten georganiseerd en natuurlijk een ontmoeting met de Sint. Er is die middag geen training.

Aanmelden!
Om Sinterklaas van te voren op de hoogte te stellen van het bezoek van de kinderen, is het nodig dat ouders hun kind uiterlijk woensdag 14 november inschrijven. Dat kan (nog) niet via de club-app, maar wel via LISA Team:
  • Ga naar onze website www.mhcleusden.nl en klik op het pijltje rechtsboven (naast 'Contact'). Je kunt nu inloggen op LISA Team met het lidnummer van je kind en een wachtwoord. Dat wachtwoord heb je destijds per mail ontvangen na de bevestiging van lidmaatschap van je kind. Ben je de mail met de inloggegevens kwijt? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan door te klikken op 'Inloggegevens vergeten? Klik hier', net onder het logo.
  • Nadat je bent ingelogd ga je naar Club > Evenementen > Sinterklaas. Als je kind in de doelgroep (1e en 2e-jaars F'jes) valt staat er bij dit evenement een grijs shirtje. Je meldt je kind aan door daarop te klikken; het shirtje wordt dan groen.
Na woensdag 14 november is het niet meer mogelijk je kind aan te melden!

Via de lijncoördinator hebben de ouders van de F'jes alle verdere informatie ontvangen. Heb je toch nog vragen, dan kun je met de lijncoördinator contact opnemen.

9-11-2024 Jongste jeugd

Er zijn nog geen reacties, plaats uw reactie hieronder

Reageer nu!
Wil je reageren op het nieuws ?