De meest gestelde vragen over oudertaken en vrijwilligerswerk

Bij MHC Leusden verwachten we dat alle leden en ouders/verzorgers van de (jongste) jeugdleden een steentje bijdragen. Immers, samen zijn we verantwoordelijk voor alle dienstverlening van de club en vele handen maken licht werk!

Vrijwilligers zijn binnen iedere sportvereniging van onschatbare waarde. Van bestuurslid tot barmedewerker, van trainer tot commissielid of scheidsrechter: een vereniging kan niet zonder vrijwilligers.
Wat oudertaken en vrijwilligerwerk nou allemaal precies inhouden en hoe het werven en registreren van vrijwilligers in z'n werk gaat kun je lezen in deze meest gestelde vragen over oudertaken en vrijwilligerswerk:

6-11-2024 Algemeen nieuws De meest gestelde vragen over oudertaken en vrijwilligerswerk DEF 061118(1).pdf