Nieuwe website voor MHCL!

Vanaf vandaag, 1 november, heeft MHC Leusden een nieuwe website. De website heeft een nieuwe, frisse vormgeving gekregen en alle informatie is door de verschillende commissies geüpdate. Bovendien is deze website mobile friendly: de informatie is op je mobiel goed te raadplegen.

Nu we een nieuwe website én een nieuwe LISA club-app hebben willen we onze communicatie ook meer doelgroepgericht gaan inzetten. Met deze website richten we ons explicieter dan voorheen tot onze externe doelgroepen: het profileren van onze mooie club, het enthousiasmeren en werven van nieuwe leden en sponsoren, het informeren de lokale pers over wat er bij ons speelt.
De club-app, anderzijds, is alleen beschikbaar voor en met name bedoeld voor interne communicatie met onze leden en hun ouders; daar zul je dus ook met name interne aankondigingen en mededelingen vinden.
We zijn ons ervan bewust dat die splitsing in externe en interne communicatie niet te rigide kan worden toegepast. Maar het kan dus wel voorkomen dat informatie óf op de website óf op de app staat en niet op beide.

BEHEER - De website, en alle teksten en foto’s erop, worden beheerd door de commissie Communicatieadvies en –ondersteuning. Je kunt dan ook al je updates, verbetersuggesties en andere opmerkingen kwijt via [email protected]. Nieuwsberichten worden – zoals ook het geval was bij de oude site – door de commissies zelf gepubliceerd. Zij kunnen wel voor advies en ondersteuning daarvoor terecht bij de commissie Communicatieadvies en –ondersteuning.

FOTO’S - De prachtige foto’s op de site zijn voor het grootste deel van onze ‘hoffotograaf’ Fred van der Flier.
We hebben onze uiterste best gedaan om alleen foto’s te plaatsen die passen binnen onze privacyverklaring: "We maken en publiceren alleen beelden die de hockeysport en/of het verenigingsleven aangaan en proberen er zoveel mogelijk voor te zorgen dat alleen beelden worden geplaatst waarvan wij denken dat die voor iedereen leuk zijn.” We hebben ook geprobeerd zoveel mogelijk toestemming te verkrijgen voor foto’s waarop minderjarigen expliciet staan afgebeeld.
Niettemin kan het zijn dat er foto’s op de site staan waar iemand niet blij mee is of waarvoor geen toestemming is/wordt gegeven. Is dat het geval, stuur dan even een mailtje aan [email protected]; we zorgen dan dat de foto zo snel mogelijk wordt vervangen!

1-11-2024 Algemeen nieuws

Er zijn nog geen reacties, plaats uw reactie hieronder

Reageer nu!
Wil je reageren op het nieuws ?