Brent van Bijnen (AH&BC/Jong Oranje) bij Lustrumclinic op 24 juni

Direct aanmelden voor de hockeyclinic? Klik hier!

Zojuist is bekend geworden dat hoofdklasse & Jong Oranje speler Brent van Bijnen (AH&BC) bij onze Lustrumclinic aanwezig zal zijn.

Na onze eerste aankondiging hebben al bijna 100 jeugdleden (O8 t/m O14) zich aangemeld voor de gratis hockeyclinic bij ons op de club georganiseerd door SportWays en gesponsord door Adidas.

Wil jij erbij zijn? Schrijf je dan snel in, want het is bijna vol!

Samen met de enthousiaste trainers van SportWays en Brent van Bijnen ga jij aan de slag om te werken aan jouw hockeyskills. Perfectioneer jouw basistechnieken, leer de hoge backhand en glijd over de buikschuifbaan om jouw tip-in te oefenen. Tijdens de afwisselende en fanatieke trainingen komen allerlei hockeytechnieken aan bod. Je gaat heel veel nieuwe dingen leren!

De hockeyclinic is op zaterdag 24 juni van 10:00 tot 12:00 uur, voor iedereen die in de O8-, O9-, O10-, O12- en O14-jeugd speelt.

8-6-2024 Lustrum nieuws