Schammerrallye 2023: Meld je nu aan!

MHC Leusden

Lustrum Schammerrallye 2023

Op vrijdag 30 juni, zaterdag 1 juli en zondag 2 juli

Locatie Fletcher Landhotel Bosrijk Roermond

De Schammerrallye is in 2008 ontstaan op de club vanwege de verhuizing van het Valleipark naar de Schammer. De club kon wat extra geld wel gebruiken en om die reden werd een rallye georganiseerd. Die konden we toen voor € 500 per equipe aanbieden mede dankzij Michael Spetter en zijn hotels.

Maar wat is nu een Schammerrallye?
De bedoeling is dat je inschrijft als equipe die bestaat uit een auto, een rijder en een navigator. Ervaring is niet vereist om een rally te rijden. We rijden 3 verschillende kaartsystemen. Ook de auto maakt niet uit, het hoeft geen cabrio of klassieker te zijn. Iedere auto of motor is goed.

Vrijdag

Op vrijdag verzamelen we vanaf 18:00 uur in het Fletcher Landhotel Bosrijk Roermond. Er is een inloop tot 19:15 uur en dan gaan we aan tafel. Na afloop van het buffet volgt er een briefing van het regelement, startvolgorde, uitreiken van de schildjes en stickers.

Zaterdag

Na het ontbijt op zaterdag gaan we van start om 09:00 uur met een maximum van 30 equipes. We starten om de minuut en de rallye is begonnen. Rene Smeets is de maker van de route en hij kent Limburg op zijn duimpje. Dus ga er maar van uit dat je op routes komt te rijden waar je nog niet vaak geweest bent.

Onderweg nemen we ergens een kop koffie, de lunch zal bij een Fletcher locatie worden en dan ergens in de middag nog een versnapering. Voor deze rallye heeft Tom Mulder zich als sponsor van het eerste uur gemeld met zijn bedrijf X2com. De lunch van de zaterdag wordt dan ook een X2com lunch.

Tussen 17:00 en 18:00 zijn alle equipes weer terug in Fletcher Landhotel Bosrijk Roermond. De avond wordt gevuld met een BBQ, muziek en gezellig samen zijn.

Zondag

De zondag start ook rond 9:00 uur, beetje vroeg wellicht maar ook dat is om weer maximaal te genieten. Op deze dag rijden we aan de hand van digitale route begeleiding door een app op de telefoon. Zorg voor voldoende power aan boord. Dan vertrekken we wederom om de minuut vanaf Fletcher Landhotel Bosrijk Roermond richting boven Eindhoven. Deze locatie blijft nog geheim tot de dag van de rallye.

Onderweg nog ergens een kop koffie en dan sluiten we de rit af rond 13:00 uur met een lunch.
In 2008 was Arianne Boon al van de partij en destijds zijn er awards gemaakt en die reiken we uit. Deze dragen veelzeggende
namen als "Stuurloos award”, "Pechprijs”, "De veer in je reet Award” en ook een prijs voor de overall winnaar. Je kan er van uitgaan dat het programma rond 14:30 uur klaar is en dan ben je binnen 1 uur van Leusden.

Prijs en opgeven en sponsoren

De prijs voor deze rallye komt uit op € 650 per equipe excl. BTW voor bedrijven. Voor particulieren is de prijs € 650. Op 1 mei 2023 volgt een factuur van € 300, en 14 dagen voor de start het restant.

Fletcher Landhotel Bosrijk Roermond, oftewel de Fletcher Groep, kan nu al beschouwd worden als hoofdsponsor en daar is de organisatie Michael Spetter zeer erkentelijk voor. De organisatie is nog op zoek naar sponsoren voor onderdelen van de rallye waar jouw bedrijfsnaam aan gekoppeld wordt. Neem hier voor contact op met Richard Klaassen.

Ben je geïnteresseerd in deelname aan deze prachtige rallye? Stuur een mail naar rhklaassen@kpnmail, of app met Richard Klaassen op 0653499632 en laat daar jouw mail adres achter. Je krijgt dan het inschrijfformulier gemaild en zodra die ingeleverd is heb je één van de schaarse 30 plekken bemachtigd. Tot nu toe hebben zich al 10 equipes aangemeld.

MHC Leusden Organisatie Schammerrallye

Richard Klaassen 0653-499632