Jeugd van Leusden gaat goed van start in de competitie.

14-9 Nieuws De eerste wedstrijden zitten er op en heel veel jeugdteams hebben de eerst westijden direct gewonnen, dus de volle 3 punten te pakken.
Vanaf 8 augustus trainen de 1e-lijns-selectieteams en vanaf 15 augustus ook de 2e-lijnsteams. Deze trainingsarbeid betaalt zich dus ook uit.

Bijna alle 1e-lijnsteams hebben gewonnen. JA komt uit op het allerhoogste landelijke niveau. Zij hebben nog geen punten gepakt maar wel de eerste doelpunten gemaakt in deze uitdagende klasse. Ook bijna alle 2elijnsteams zijn nog ongeslagen. De breedteteams hebben ook al veel wedstrijden gewonnen.

Voor de statistieken: van alle jeugdteams, jongens en meisjes D t/m A, tegenwoordig, Onder 12 t/m Onder 18, zijn 31 wedstrijden gespeeld.
  • 17 keer winst
  • 2 keer gelijk
  • 12 keer verlies.
Mooie cijfers dus. De jongste jeugd is hierin niet meegenomen.

Het belooft een mooi seizoen te worden voor MHC Leusden. Kom vooral je favoriete teams aanmoedigen en geniet van de gezelligheid op de club.

14-9-2024 Algemeen nieuws