30-8-2022 | Bestuurskamernieuwtjes #34

30-8
Het bestuur van MHC Leusden vergadert ca. eenmaal per maand. Daarbij komen de meest uiteenlopende onderwerpen aan bod. Na elke vergadering praten we jullie even kort bij over wat er zoal in de bestuursvergadering aan de orde is gekomen.

Aftrap van het nieuwe seizoen
Afgelopen zaterdag 27 augustus was het zover en trapten we het nieuwe seizoen af tijdens de ‘Stick-off 2022-2023’. Het was een hele gezellige dag met activiteiten voor jong en oud. Margit deed hele goede zaken met haar grabbelton en met de bingo (€ 902 opbrengst). In de ochtend deden maar liefst 41 kinderen mee aan de Stick en Bitje training en er werden weer onderlinge wedstrijden gespeeld door de teams van MHC Leusden. Op het miniveld konden de kinderen zich uitleven op het grote springkussen, de hockey slagkracht kon gemeten worden, bij Ortholuna konden bitjes op maat besteld worden en DAKA was weer present met nieuwe kleding. Ook de tweedehands kledingbeurs was weer terug van weggeweest. Onze trouwe sponsor ‘Volvo’ had een mooie auto op de club geplaatst. Wisten jullie trouwens dat als je een nieuwe Volvo koopt, de club een bonus ontvangt van 1000 of in sommige gevallen 2000 euro? Zie voor meer informatie: volvo-clubbonus.
Aan het einde van de middag was er een borrel voor sponsoren en aten er circa 50 leden met de pot mee. En last but not least: we konden kennismaken met onze lustrum-mascotte en meedoen aan de prijsvraag 'bedenk de leukste naam voor onze mascotte'!

Guus was namens de Vrijwilligerscommissie de hele dag op de club te vinden en heeft toegelicht voor welke vrijwilligerstaken we mensen zoeken. Het doet er niet toe wat je doet, maar dat je iets doet, want een vereniging draaiende houden, dat doe je samen. Wil je wat betekenen voor onze mooie vereniging en ben je benieuwd wat je zou kunnen doen? Stuur dan een mail naar [email protected]

Versterking Keukenbrigade
Recent is ons team van medewerkers in de keuken versterkt: Marijn Smit, onze vaste kracht in de keuken heeft een vast contract gekregen en Zakaria Lafraoui werkt sinds afgelopen weekend als vrijwilliger in de keuken (op zondagen).
Deze versterking is erg welkom: wist je trouwens dat er op de Stick-off 172 tosti’s zijn gebakken?

In het zonnetje
Op deze dag heeft het bestuur ook twee toppers van de club in het zonnetje gezet:

Tamara geeft al 25 jaar lang training op de club (wie heeft er geen training van haar gehad) en is in 1998 in vaste dienst van MHC Leusden gekomen. Tamara levert een hele waardevolle bijdrage aan onze vereniging en blijft dat hopelijk nog lange tijd doen. Dit seizoen bestaat onze club 50 jaar en in dat kader heeft Tamara zaterdag de Lustrumvlag voor ons clubhuis gehesen. Bedankt Tamara!

Luc trad al een jaar eerder, in 1997, in dienst van MHC Leusden als trainer en heeft dit jaar dus zijn 25-jarig jubileum. Heel wat spelers die nu in een Heren- of damesteam zitten, hebben als jonge speler van Luc training gehad. Van harte gefeliciteerd Luc, en ontzettend bedankt voor alles wat je in de afgelopen jaren hebt gedaan voor de club!

Schammertoernooi
Op zondag 28 augustus vond het Schammertoernooi plaats waar ons H1 en D1 team in poules van 6 teams streden om de eerste plaats. Bij de heren won Ommoordse Mixed Hockeyclub uit Rotterdam en bij de dames AMHC Westerpark uit Amsterdam. Al met al een hele geslaagde aftrap van het nieuwe seizoen! Het bestuur bedankt alle vrijwilligers, keuken- en barcrew voor al hun tijd en inzet.

Wij kijken er naar uit om er weer een gezellig en sportief hockeyjaar met elkaar van te maken.

Tot ziens op de club!

Wil je contact opnemen met het bestuur van MHC Leusden? Dat kan natuurlijk! Je kunt ons altijd persoonlijk aanspreken op de club, maar mag ook een mailtje sturen aan [email protected].

30-8-2024 Nieuws van het bestuur