Belangrijke informatie voor coaches, managers en overige vrijwilligers over de VOG

Beste coach, manager, lijncoördinator, commissielid,

Jullie zijn vrijwilliger op onze club, 16 jaar of ouder en werken direct met minderjarigen of met leden met een verstandelijke beperking. Dat betekent dat voor jou door onze ledenadministratie een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) is of wordt aangevraagd. Een VOG is 3 jaar geldig.

Nu ben jij aan zet: Bevestig de aanvraag d.m.v. de aanvraagcode die je per mail hebt ontvangen van het Ministerie van Justitie en Veiligheid én stuur je VOG na ontvangst zo snel mogelijk naar ons op!

Het invullen kost heel weinig tijd en is zo gebeurd. Jullie dienen deze aanvraag wel tijdig af te ronden, anders verloopt deze en dient de Ledenadministratie een nieuwe aanvraag voor je te doen. En dat willen we niet, zij hebben al hun handen vol.

Dus een dringende oproep aan alle vrijwilligers op wie deze aanvraag van toepassing is (niet van toepassing indien wij al een geldige VOG van jou hebben ontvangen):
Bevestig zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 30 dagen na ontvangst van de e-mail van het Ministerie van J&V de aanvraag en lever je VOG zo snel mogelijk in bij de ledenadministratie!

Je kunt de originele VOG inleveren door ‘m op te sturen naar MHC Leusden | t.a.v. de Ledenadministratie | Postbus 325 | 3830 AJ Leusden of door hem in het speciale brievenbusje te deponeren die in de hal van het clubhuis hangt (bovenaan de trap rechts). N.B. een scan of kopie is niet voldoende.

Dank voor je medewerking! Zo maken we samen onze club nóg veiliger!

Vriendelijke groet,
Bestuur MHC Leusden