In Memoriam Ir. Diederick van den Wall Bake

In Memoriam Ir. Diederick van den Wall Bake, in verleden actief vrijwilliger van MHC Leusden

Op 29 december jl. bereikte ons het verdrietige bericht dat Diederick van den Wall Bake (1943) is overleden. Diederick was samen met zijn echtgenote en Erelid Loukje van den Wall Bake een actief vrijwilliger van onze vereniging. Zo heeft hij onder andere veel gedaan voor de barcommissie, heeft hij veel voor de club betekend tijdens evenementen, lustrums en leverde hij een bijzondere bijdrage aan de legendarische cabarets in het verleden.

Ik kende Diederick persoonlijk en heb naast het hockey ook met hem mogen samenwerken in ander vrijwilligerswerk. Hij was een bijzonder mens; behulpzaam, positief en vooral zeer humorvol.

Wij zijn Diederick dankbaar en zullen hem enorm missen.

Namens het bestuur wil ik ons Erelid Loukje, Charlotte, Alexander, naaste familieleden en vrienden, condoleren en heel veel sterkte wensen.

Gertjan van de Groep
Voorzitter MHC Leusden