Corona update n.a.v. de persconferentie van 26 november

Beste leden en ouders van leden van MHC Leusden,

De overheid heeft gisterenavond nieuwe maatregelen aangekondigd die ingaan vanaf 28 november 05.00 uur:
  • Na 17.00 uur kan er niet meer gesport worden op binnen- en buitensportlocaties en is ons clubhuis gesloten.
  • Voor binnensportlocaties (waaronder ons clubhuis) alsmede op ons buitenterras is een CTB verplicht voor iedereen vanaf 18 jaar.
  • Daar komt bij dat in alle publieke binnenlocaties, dus ook in ons clubhuis, kleedkamers en toiletten een mondkapje verplicht is bij verplaatsing.
  • Deze mondkapjesplicht geldt eveneens op ons buitenterras (bij verplaatsing).
  • Buiten geldt de 1,5 meter afstand regel voor iedereen vanaf 13 jaar (behalve op het hockeyveld).
  • Er is geen publiek toegestaan bij wedstrijden en trainingen.
De KNHB heeft laten weten dat de competities worden voortgezet.

We zijn momenteel druk bezig om na te gaan hoe de komende weken de trainingen kunnen organiseren. Dat vergt veel overleg en gepuzzel. We berichten jullie zodra we hierover iets meer weten. Hou de app en website dus in de gaten!

27-11-2024 Nieuws van het bestuur