Opgelet! De INSCHRIJVING voor het CD-kamp is gestart!

LET OP! De inschrijving voor het CD-kamp is geopend! In LISA Team, achter de inlog van de website, vind je het evenement CD-kamp waarvoor je je kunt aanmelden. Zorg dus dat je je lidnummer en wachtwoord weet!

Zit jij in de C- of D lijn? Dan is dit bericht voor jou!! Voor de jeugdleden uit de C- en D-lijn organiseren we elk jaar in oktober het inmiddels beroemde, beruchte, geweldige, fantastische en allerleukste kamp in Leusden en omstreken: het CD-kamp!! Het CD-kamp betekent twee dagen lang hockeyen, spelletjes doen, (weinig) slapen in een tentje op de velden van onze club, een disco, een geheim thema, gekkigheid en veel gezelligheid! Ben je nog niet eerder naar het CD-kamp geweest? Vraag dan aan je teamgenoten wat we op het kamp doen, want zij kunnen het beste vertellen hoe leuk het is! Het thema houden wij nog even geheim, maar houdt de Instagram en site in de gaten, want er zal snel meer duidelijk worden.

Het CD-kamp valt altijd in de herfstvakantie en dit jaar zal het plaatsvinden op 27 en 28 oktober op MHC Leusden. Meer informatie over het CD-kamp lees je hier…..

Inschrijven kan op donderdag 29 september vanaf 19.00 uur (achter de inlog) in LISA. Wees er snel bij, want vol=vol!!

Het inschrijfgeld bedraagt dit jaar 60€.

Heb je nog een vraag? Neem dan contact op met de CD-crew via [email protected]!

Feestelijke groet,
CD-crew