Uitnodiging ALV - 7 november 20.00 uur

Wij hopen onze leden, Ereleden, leden van Verdienste en ouders van leden te ontmoeten tijdens de Algemene Ledenvergadering op 7 november 2022 om 20.00 uur in het clubhuis.

De agenda en bijbehorende stukken staan inmiddels in LISA Team (achter de login van de website in Club > Documenten > ALV 7 november 2022). Eventuele vragen naar aanleiding van de stukken kunnen vooraf al worden gesteld, door een e-mail te sturen naar [email protected]. Wij zorgen er dan voor dat jullie vragen tijdens de ALV beantwoord worden.

De ALV belooft een interessante bijeenkomst te worden, met onder meer de terugblik op seizoen 2021-2022, de presentatie van het financieel jaarverslag én maar liefst twee bestuurswisselingen: Ingrid Daalderop zal na 3,5 jaar de functie van bestuurslid Technische Zaken Jeugd neerleggen en Marlijn van de Wardt volgt haar – als de ALV daarmee instemt - op. Daarnaast zal Gertjan van de Groep na 6 jaar terugtreden als voorzitter van onze club en wij dragen George Spier voor als zijn opvolger. Gertjan zal tijdens de vergadering – als de ALV ermee instemt - de voorzittershamer overdragen aan George.

We hopen jullie op 7 november te zien!

Hartelijke groet,

Gertjan, George, Ingrid, Arnoud, Jauke en Inge