Corona update 29 september 2020

Aangepaste coronaregels van MHC Leusden naar aanleiding van landelijke maatregelen per dinsdag 29 september:

• Toeschouwers zijn voorlopig niet toegestaan op sportaccommodaties.
  1. Ouders mogen dus niet meer naar de trainingen en wedstrijden van hun kind(eren) komen kijken.
  2. Uitzondering op bovenstaande regel: Bij uitwedstrijden van jeugdleden t/m 17 jaar vallen de benodigde chauffeurs onder teambegeleiding. Zij vallen dus niet onder de regel voor toeschouwers en mogen blijven kijken naar de wedstrijd. Zorg er wel voor dat je het aantal rijouders beperkt tot dat wat je nodig hebt om naar de wedstrijd te komen! Dit betekent bijvoorbeeld max 5 chauffeurs voor een heel elftal.
  3. Sporters die klaar zijn met hun eigen wedstrijd of training worden gezien als toeschouwers. Zij moeten dus zo snel mogelijk ons clubterrein verlaten.
  • Onze bar is vanaf 29 september (tijdelijk) gesloten.
  • Onze kleedkamers zijn (voorlopig) gesloten.
  • De registratieplicht bij ieder bezoek aan onze vereniging blijft van kracht (www.mhcleusden.nl/registratie).

Toelichting:
De overheid heeft op 28 september 2020 nieuwe maatregelen aangekondigd. Gelukkig kunnen we blijven hockeyen, helaas (voorlopig) wel zonder publiek. Wij roepen iedereen op om bij twijfel over je gezondheid, of als je in afwachting bent van de uitslag van een coronatest thuis te blijven! En houd je aan de bestaande maatregelen; regelmatig handen wassen, schud geen handen en houd voldoende afstand. Werk ook mee aan alle andere maatregelen die gelden op de hockeyverenigingen waar je komt. Alleen op die manier kunnen we met elkaar blijven hockeyen.

Hartelijke groet,
Gertjan, Frans, Pieter, George, Ingrid en Inge