Bezoekersregistratie bij MHC Leusden

Iedereen die onze club bezoekt – dus alle leden, begeleiders, ouders, vrijwilligers, tegenstanders, toeschouwers en overige bezoekers – wordt verzocht zich bij elk bezoek te registreren bij aankomst op het clubterrein.

• Ga naar mhcleusden.nl/registratie of scan (met je mobiel of een QR-reader) de QR-code die je op vele plekken op het terrein aantreft:

• Ben je lid van MHC Leusden?
      Dan kun je registreren met je lidnummer en wachtwoord.
      • Weet je je lidnummer niet meer?
        Check je welkomstmail of contributienota!
      • Weet je je wachtwoord niet meer?
        Registreer je dan als bezoeker... óf vraag een nieuw wachtwoord aan door in te loggen op LISA Team.
    • Ben je géén lid van MHC Leusden?
      Voer dan je naam, e-mailadres en telefoonnummer in en - optioneel - de club waarvan je lid bent.
  • Bevestig dat je gezond bent.
  • Geef je aankomst- en (verwachtte) vertrektijd van het terrein op.
  • Bevestig dat wij, indien nodig, je contactgegevens mogen delen met de GGD.
Je ontvangt per e-mail direct een bevestiging van je registratie.
Ontvang je die niet? Dan is je registratie niet gelukt!
  • Heb je ingelogd met je lidnummer en wachtwoord? Dan klopt wellicht je e-mailadres in LISA niet meer. Je kunt dat controleren en 'm, indien nodig, aanpassen in je profiel via LISA Team.
  • Heb je je geregistreerd als bezoeker? Dan heb je misschien een typfout in je mailadres gemaakt. Registreer je dan opnieuw!
Je registratie wordt opgeslagen in ons ledenadministratiesysteem en na 14 dagen verwijderd.

NB. Het spreekt voor zich dat de ouders van onze jongste spelers, die nog niet zelf over een mobiel beschikken, voor hun kinderen kunnen registreren (1 persoon per huishouden).

Alle maatregelen en afspraken die momenteel van toepassing zijn bij onze club kun je lezen in het coronaprotocol van MHC Leusden. Je vindt de nieuwste versie daarvan altijd op onze website.
Lees het coronaprotocol goed door vóór je eerstvolgende bezoek aan onze vereniging!

11-9-2024 Nieuws van het bestuur