Vergeet je niet je uiterlijk 15 september aan te melden voor zaalhockey?!

Wil jij in de winter lekker blijven hockeyen? Dat kan, door te gaan zaalhockeyen! Je kunt jezelf of jouw kind(eren) daarvoor t/m uiterlijk 15 september aanmelden via LISA Team, dus log gauw in via de website!

Hoewel het – als gevolg van de coronacrisis - nog niet zeker is of de zaalcompetitie dit seizoen kan plaatsvinden, worden de voorbereidingen wél opgestart. De zaalhockeycommissie moet al half september bij de KNHB aangeven welke teams van MHC Leusden gaan zaalhockeyen.
Het is dus belangrijk dat elk lid vanaf de E-jeugd dat wil gaan zaalhockeyen zich tijdig aanmeldt via de website, zodat de teams kunnen worden ingeschreven.

Hoe werkt het aanmelden?
  1. Ga naar LISA Team (= het deel van onze website dat alleen voor leden toegankelijk is) en log in met het lidnummer en wachtwoord van het lid dat je wilt aanmelden.Je komt nu op de LISA Teampagina met alle persoonlijke gegevens van het betreffende lid.
  2. Klik op het evenement Zaalhockey (rechts onderin) en meld je aan.
    Aanmelden kan t/m 15 september 2020!
Zit je in een selectieteam?
In de selectieteams is zaalhockey verplicht, maar je moet je wél ook even aanmelden.
Ben je selectiespeler en wil je je afmelden voor zaalhockey? Mail dan je motivatie naar [email protected].

Info oe.ver zaalhockey
  • De jeugd speelt zaalhockey tussen begin december en half februari. Meestal zijn er 6 tot 7 speelweekeinden per team in deze periode. De wedstrijden zijn op zaterdag of zondag, het team speelt in een blok van 2 uur 2 wedstrijden van 30 min.
  • De club regelt een aantal trainingen voor ieder team, in de blaashal of in de Korf in Leusden.
  • Extra benodigdheden ten opzichte van het veld zijn zaalschoenen (die geen strepen achterlaten op de zaal vloer), een zaalstick en een zaalhandschoen.
  • Omdat het spelen van zaalhockey een keuze is wordt apart contributie in rekening gebracht; meer informatie daarover vind je op de pagina Contributie op onze website.
  • Kijk voor meer informatie over zaalhockey eveneens op onze website.
We hopen ook dit seizoen weer veel zaalhockeyteams te mogen verwelkomen en duimen natuurlijk dat het zaalhockeyseizoen plaats kan vinden! We houden jullie vanzelfsprekend op de hoogte!

Met vriendelijke groet,
Commissie Zaalhockey