Clubtenue verkrijgbaar bij Daka

Heb je je nieuwe clubtenue nog niet compleet? Ga dan snel naar Daka, want er is weer nieuwe voorraad! Ook voor de keepers is het shirt binnen. Het broekje komt later helaas. Het clubtenue voor de 1e selectieteams wordt geregeld via de kledingcommissie en managers.
Het eenmalige aanbod van € 30 per clubtenue is inmiddels verlopen (behalve voor keepers die al betaald hebben maar nog niet over hun tenue beschikken); je betaalt nu de normale prijs.

Ga je naar de winkel, zorg dan dat je de app DAKA VIP heb geïnstalleerd. Registreer jezelf als nieuwe klant, ga naar Meer > Groepen en meld je aan als lid van MHC Leusden met activatiecode 20213835.

Voor trimmers, Funkeys en F'jes is het wedstrijdtenue niet verplicht. Maar zij die wel ook graag een nieuw clubtenue willen zijn eveneens van harte welkom bij Daka!

Als je op hetzelfde moment bij Daka ook andere artikelen (zoals sticks, schoenen etc.) koopt, geldt daarbij de korting die altijd al van toepassing is, zoals je kunt lezen in de Daka-app en op onze website.
Meer lezen over….

20-6-2024 Algemeen nieuws