Enthousiaste veteranen L gezocht! Meld je aan!

Zowel bij MHC Leusden als bij heel veel andere verenigingen was het aantal leden dat in de Veteranen L-competitie speelt tot nu toe klein. Eigenlijk te klein om ieder jaar een volwaardig team te kunnen vormen. Dat heeft de KNHB ook gezien en daarom zijn er – passend bij de doelstelling ‘Een leven lang hockey’ -  zijn acties ondernomen om het veteranenhockey een boost te geven! En MHC Leusden en ons bestaande L-team sluit zich daarbij aan!

In de vernieuwde veteranen VL/L-competitie – die Senioren 45+ competitie gaat heten - worden de huidige VL en L competities samengevoegd, waardoor er meer ‘massa’ ontstaat en het competitieaanbod in heel Nederland gelijk wordt. De KNHB verwacht dat de VL teams voornamelijk in de hoogste klassen zullen spelen, en de gemiddeld oudere Veteranen L-teams in de lagere klassen van deze competitie zullen gaan uitkomen.

MHC Leusden schrijft ook haar L-team weer in voor deze nieuwe competitie, maar zoekt daarvoor nog wel extra spelers!
Ben jij bijv. een trimmer van MHCL die in competitieverband wil spelen. Of een fanatieke hockeyer van buitenaf? Ben jij enthousiast geworden van deze nieuwe aanpak en wil jij je hierbij aansluiten? Stuur dan een mailtje aan [email protected]!

22-6-2024 Senioren