6 Uitblinkers genomineerd!

Ondanks het ingekorte seizoen is er weer enthousiast gehoor gegeven aan onze oproep om een Uitblinker te nomineren. Er zijn 6 nominaties binnengekomen en we presenteren die longlist hier met trots. Wat fantastisch om te lezen hoe geweldig deze mensen zich inzetten voor onze club! Allemaal kanjers waar we superblij mee zijn en die op onze grote waardering kunnen rekenen!

Je vindt hieronder – in willekeurige volgorde – de namen van de 6 personen die door jullie zijn genomineerd voor de titel van Uitblinker van het Jaar, evenals een korte samenvatting van de motivatie bij elke nominatie is gegeven.

Sander Broekhuisen
De training van onze G/LG-leden, een belangrijke maar niet eenvoudige groep, wordt verzorgd door een enthousiaste groep trainers, aangestuurd door één hoofdtrainer; Sander Broekhuisen. Sander traint hen al jaren met veel passie en plezier!

Sabine van de Groep
Sabine zet zich al jaren belangeloos in voor de club in verschillende rollen: kledingcommissie, manager Heren 1 en JB1 en nu de ledenadministratie en scheidsrechter. En waar het maar nodig is, zoals bij het draaien van een bardienst, springt ze in. Vele uren werk verricht zij voor de club en ze doet dit altijd opgewekt en enthousiast. Sabine is van zeer grote waarde voor de club!

Yoon-Sil Schaeffer
Yoon-Sil (de moeder van Nick van der Winden, keeper Heren 1) is de administratieve motor en organisator van Heren 1. Een stille kracht; goed, adequaat en onmisbaar. Nooit op de voorgrond tredend maar oh zo belangrijk. Als er een iemand is die het verdient om in het zonnetje gezet te worden is zij het wel!

Tamara Ouderdorp
Super betrokken bij de club en de (jongste) jeugdteams, altijd positief en vol begrip. Niets is haar te veel, ze is altijd bereid mee te denken en vragen te beantwoorden en denkt altijd mee met een oplossing en bemiddeling. Ze komt op haar vrije zaterdag de wedstrijden kijken van de teams die ze traint, zodat ze de jeugdtrainers beter kan instrueren. Ze weet wat er speelt in de teams en werkt hard en met haar hart.

Co Klijn
Co is al jaren de trainer van de trimmers op donderdag. Elke week staat hij - door weer en wind - voor hen klaar! Co is een vaste rots in de branding; altijd paraat, trainingen zijn voorbereid. Recht door zee en recht voor zijn raap. Een flapuit maar verbindend en enthousiast. Hij heeft een breed netwerk en weet altijd partijtjes met andere clubs te organiseren en ook het regelen van een scheids is geen probleem. Co regelt het allemaal!

Jos van der Wielen
Jos is betrokken bij de opbouw en afbouw van de blaashal en doet sinds kort 1 keer per maand de bar op donderdagavond voor de trimmers. Dit alles belangeloos en met veel positieve energie!

Wie dan ook Uitblinker van seizoen 2019-2020 mag worden; voor ons zijn deze 6 genomineerden sowieso allemáál uitblinkers!

Heel veel dank voor jullie inzet voor onze vereniging!

9-6-2024 Nieuws van het bestuur