ALV op 1 juli!

Wij nodigen onze leden, Ereleden, leden van Verdienste en ouders van leden van harte uit voor de Algemene Ledenvergadering op woensdag 1 juli vanaf 20.00 uur. Wij gaan er vooralsnog vanuit dat we elkaar dan samen, maar op 1,5 mtr van elkaar, op de club kunnen ontmoeten. De agenda en overige vergaderstukken zijn 2 weken voor de ALV te vinden op de site achter de inlog in LISA Team.

De ALV is dé gelegenheid voor iedereen die betrokken is bij onze vereniging om zich te informeren over de toekomstplannen en over actuele zaken die spelen. Maar het is ook een goede gelegenheid om met elkaar in gesprek te gaan! We beginnen de bijeenkomst op 1 juli dan ook weer met het interactieve moment waarin we graag van jullie horen wat er leeft: waar word je blij van en waar maak je je zorgen over, wat gaat goed en wat behoeft verbetering? En waar zou je met ons over willen sparren en/of aan willen samenwerken?

In de ALV zullen we een toelichting geven op de huidige (financiële) stand van zaken van onze vereniging die natuurlijk sterk is beïnvloed door de coronacrisis. Ook zal de begroting voor 2020-2021 worden gepresenteerd.
Verder presenteren we het vernieuwde hockeyplan, dat van toepassing op ál onze (jongste) jeugdleden; selectie- én breedtespelers. In het hockeyplan zijn voor de F- t/m A-lijn zgn. ‘leerlijnen’ uitgewerkt op een vijftal aandachtsgebieden: hockeytechnische en –tactische vaardigheden, fysiek, mentaal en mindset. Ofwel, wat willen we de (jongste) jeugdleden op die gebieden leren en wanneer is er sprake van een ‘bovengemiddelde’ prestatie op die gebieden, waardoor bijvoorbeeld ook het spelen in een selectieteam aan de orde komt?
En verder vindt in deze ALV een bestuurswisseling plaats: Marjan Schaapman zal na 2 jaar de functie van Secretaris neerleggen en wij dragen Inge Jonker voor als haar opvolgster.

Kortom, er zijn veel goede redenen om bij deze ALV aanwezig te zijn en we hopen dan ook van harte je te mogen verwelkomen op woensdag 1 juli om 20.00 uur in ons clubhuis!

Gertjan, Frans, Pieter, Marjan, George en Ingrid
bestuur MHC Leusden