Nationale feestdagen: wanneer zijn we open en wanneer zijn we dicht??

31-5 Nieuws Het is wat verwarrend dit jaar: we zijn thuis op gewone school- en werkdagen en nu, middenin de meivakantie, hebben we de hockey weer opgestart. Dat leidt ook tot verwarring over de komende nationale feestdagen. Hoe zit het nou precies: zijn we dit jaar open of dicht?

Normaliter volgen we als vereniging altijd het schoolprogramma. Dus in de schoolvakanties en op feestdagen waarop de scholen dicht zijn, zijn wij ook dicht en zijn onze vaste medewerkers vrij. Meerdere nationale feestdagen vallen in die schoolvakanties dus dat is dan altijd ook gelijk duidelijk.

Maar dit jaar is alles anders dus voor de komende periode zetten we even een paar data op een rijtje:
  • Op Bevrijdingsdag, dinsdag 5 mei 2020, zijn we dit jaar OPEN.
    De reden daarvoor is dat we deze week op woensdag weer zijn begonnen met trainen en we het té sneu vonden voor de teams die op dinsdag trainen dat hun eerste mogelijkheid gelijk zou wegvallen. Dit is dus een eenmalige uitzondering!
  • Op Hemelvaartsdag, donderdag 21 mei 2020, en met Pinksteren, zondag 31 mei en maandag 1 juni 2020, zijn we - zoals elk jaar - gesloten.
    Alleen Onfire Hockeyschool geeft op Eerste Pinksterdag een inhaaltraining.
LET OP Op 4 mei, tijdens de Nationale Dodenherdenking, worden de trainingen om 20.00 uur stilgelegd en neemt iedereen die op dat moment op de club is twee minuten stilte in acht.

31-5-2024 Nieuws van het bestuur