Save the date: 31 mei Familietoernooi!

Elk jaar wordt op onze club het Familietoernooi gehouden, dus ook dit jaar! Het thema van het Familietoernooi wordt deze keer Wintersporten! Zet de datum alvast in je agenda: het is op 31 mei !

Het Familietoernooi staat voor: plezier, gezelligheid, sportiviteit en gekkigheid! De winnaar van het ene seizoen is de organisator van het volgende seizoen en elk familietoernooi krijgt een eigen thema. Niet alleen onze leden en hun ouders zijn welkom, ook niet-leden, vrienden, familie, buren, kortom, eigenlijk iedereen die mee wil doen! Hockeyervaring is niet vereist, maar wel spelen we onderlinge wedstrijdjes in bij het thema passende bijzondere en opvallende outfits. Samen maken we van dit evenement altijd weer een groot succes!

Binnenkort volgt er meer nieuws, maar zet de datum, 31 mei, vast in je agenda!

Wij hebben er nu al zin in! Graag tot ziens op 31 mei!
Familie Glismeijer/ Bronkhorst, familie Kemps, familie Schut en familie Van Dijk

8-3-2024 Algemeen nieuws