Leuke actiefoto van jou of je team in het nieuwe clubtenue? Stuur 'm in!

Met ingang van dit seizoen dragen al onze hockeyers nieuwe clubkleding tijdens hun wedstrijden. Maar de foto's op bijv. onze website laten nog het oude tenue zien.... Daarom bij deze een oproep om leuke foto's (bij voorkeur actiefoto's) van jou en je team(genoten) in nieuw tenue in te sturen!

Voor een opfrissing van de foto's op onze website hebben we jullie nodig! Dus.... als er tijdens een wedstrijd een leuke foto gemaakt is van jou of jouw team in de nieuwe clubkleding, stuur 'm dan (in zo hoog mogelijke resolutie) aan [email protected]! De voorkeur gaat uit naar actiefoto's en foto's van gezelligheid op het veld en in en rondom het clubhuis.

Iedereen mag een foto insturen, maar er zijn 3 spelregels, ter bescherming van ieders privacy:
  1. Als je een foto instuurt geef je daarmee toestemming voor publicatie van die foto op onze website én social media. Mochten wij je foto ook een keer willen gebruiken voor een andere publicatie (bijv. in de krant of op het AFAS-bord), dan vragen we je daar op dat moment apart toestemming voor.
  2. Ben je jonger dan 18 jaar? Laat dan een van je ouders/verzorgers de foto insturen.
  3. Niet iedereen vindt het prettig om met zijn/haar gezicht op een foto over het internet te zwerven..... en dat is iemand's goed recht.
    Dus als je een foto wilt insturen waar 1 of meer andere personen dan jijzelf prominent en duidelijk herkenbaar op staan, vraag hem/haar/hen dan even of hij/zij het daar ook mee eens is/zijn, zéker als het gaat om minderjarigen (dus dan de ouders even benaderen).
    Gaat het om iemand van MHCL? Dan is het 't prettigst als jij die perso(o)n(en) of diens ouders even cc't in je mail aan ons. Dan weten wij ook dat hij/zij op de hoogte is/zijn!
En als dat nou niet gaat? Het lukt niet altijd om iedereen die op een foto staat om toestemming te vragen voor publicatie (bijv. als er tegenstanders of grotere groepen spelers of supporters langs de lijn op staan). Dat is ook niet zo erg. Bij de ingang van onze club wordt duidelijk aangegeven dat er bij ons foto's worden gemaakt die we gebruiken voor publiciteitsdoeleinden. En ook in onze privacyverklaring zijn we daar helder over. Ofwel, iedereen kan weten dat die kans bestaat en verder doen we gewoon ons best om zoveel mogelijk rekening te houden met elkaars privacy.
Dus: gewoon logisch nadenken en bij twijfel even met ons overleggen!

20-8-2024 Algemeen nieuws