Speel op safe, bitje in! Zaterdag 7 maart = hapdag!

Start de 2e helft van het veldhockeyseizoen met een goed passend bitje! OrtholunaSports staat op zaterdag 7 maart met de hapbus op de hockeyclub. Je kunt kiezen uit meer dan 15 kleuren en er is een speciaal MHC Leusden bitje! Voorkom wachttijd en meld je zo snel mogelijk aan op www.ortholunasports.nl !

Een op maat gemaakt bitje biedt de beste bescherming. Het is comfortabeler waardoor het dragen plezierig is. Een bitje van OrtholunaSports is van hoogwaardige kwaliteit met een betere pasvorm, waardoor je beter ademhaalt en praat.

Wat kost een bitje?
  • F-jeugd € 19,95
  • E-jeugd € 39,95
  • C/D-jeugd € 49,95
  • A/B-jeugd en Senioren € 59,95
  • Beugelbitje € 49,95
  • Clubbitje/ Glitterbitje + € 5,- extra

Aanmelden
Geef je - tot 24 uur van tevoren - op via www.ortholunasports.nl. Je krijgt een bevestigingsmail met het tijdstip waarop jij verwacht wordt voor het happen zodat je niet lang hoeft te wachten.

Het bitje wordt binnen 3 weken thuisbezorgd. Je kunt betalen met pin of contant.

Kun jij 7 maart niet op de club langskomen?
Maak dan een afspraak voor het happen op een andere club in de omgeving of bij onze praktijk in Amersfoort.

Als je met meer dan 8 spelers een bitje wilt, komen we met onze express-service langs op je training of voor/na je wedstrijd. Stuur daarvoor een mailtje naar [email protected]

4-3-2024 Algemeen nieuws