Gezellige nieuwjaarsborrel én nieuw lid van Verdienste!

Tijdens de gezellige nieuwjaarsborrel op zondag 5 januari hebben we met elkaar geproost op het nieuwe jaar. Maar dat was niet het enige; er werd bovendien een prachtig eindbedrag overhandigd aan de Paulien van Deutekom Foundation én een nieuw lid van Verdienste benoemd: Willem Jansen!

In ons gezellige en nog feestelijk aangeklede clubhuis waren op zondagmiddag 5 januari vele leden, ouders, ereleden, leden van verdienste, vrijwilligers en sponsoren bij elkaar om elkaar een fijn en sportief 2020 toe te wensen. De barcommissie had deze borrel weer fantastisch verzorgd met champagne én het traditionele stamppottenbuffet.

Namens het bestuur hield voorzitter Gertjan van de Groep een korte nieuwjaarsspeech waarin hij onder meer vertelde dat ons ledenaantal nog steeds tegen de 1200 zit en het aantal zaalhockeyteams in de drie jaar dat we nu een eigen blaashal hebben, is gegroeid van 35 naar 54 teams! We zijn dan ook nog steeds erg blij met de blaashal, waarbij wel wordt gekeken naar iets betere, of andere verlichting. Zo loopt er ondermeer een initiatief waarbij we met andere sportverenigingen in Leusden kijken om collectief over te stappen naar LED-verlichting. Verduurzaming van onze club staat op de agenda!

Tijdens zijn speech liet Gertjan het nieuwe clubtenue zien; binnenkort kan iedereen over zijn of haar nieuwe outfit beschikken! Maar over spullen van jezelf gesproken.... Waar we ons wel zorgen over maken is hoe we omgaan met onze eigendommen. Wij zijn met elkaar deze club. Alles wat je om je heen ziet is ons gezamenlijk eigendom. Normaal gesproken gaan we allemaal netjes om met iets wat van onszelf is. Maar als je kijkt naar hoe er soms omgegaan wordt met ons spelmateriaal, ons clubhuis, kleedruimtes, rommel in dug-outs etc. dan lijkt het alsof we wel eens vergeten dat dit op de club ook geldt…
We pleiten ervoor elkaar hierop aan te spreken en zoveel mogelijk goed voorbeeld gedrag tonen!

Want goed voorbeeld doet volgen; dat blijkt iedere keer weer als we gezamenlijk onze schouders ergens onderzetten. Zo hebben heel veel leden, en met name jeugdleden, zich ingezet voor de Club Challenge, waarmee geld is ingezameld voor de Pauline van Deutekom Foundation. We zijn er trots op dat we Andrea Verheijen, één van de ambassadeurs van de stichting, een cheque t.w.v. € 2.403,89 konden overhandigen!

Bovendien zijn we trots op onze sponsoren, die zorgen voor een significante financiële bijdrage. Rabobank heeft recent haar hoofdsponsorschap met 3 jaar verlengt en nog eens 3 jaar als optie daarna aangegeven. Ook zijn we blij met de topsponsor Schadenet Rijnders en de nieuwe business sponsor Fonq. En…. vergeet niet je nieuwe Volvo bij Serva te kopen, want dan profiteert de club mee met € 1.000,- clubbonus!

Tenslotte….. onze vrijwilligers. Daar zijn we helemaal blij mee en trots op. En soms is er eentje die we even extra in het licht willen zetten. Tot zijn grote verrassing werd Willem Jansen benoemd tot lid van Verdienste. Willem is al 15 jaar lid van de barcommissie. Samen met Fred en Eugene (a.k.a. de 3 musketiers :-)) heeft hij de bar geprofessionaliseerd en tot het superbelangrijk én gezellig middelpunt van onze vereniging gemaakt. Samen met Fred is Willem al meer dan 10 jaar de drijvende barkracht bij het CD-kamp. Hij zorgt ervoor dat het niemand aan iets ontbreekt, houdt de financiën strak op orde en is op de zondag bijna altijd vanaf 11 tot sluit op de club.
Willem, gefeliciteerd, het is je van harte gegund!

Wij wensen jou een succesvol, gezond en mooi hockeyjaar!

6-1-2024 Nieuws van het bestuur