Kom jij ook naar de Club van 100 op 23 januari? Wie zien je graag!

Op 23 januari 2020 vindt de algemene ledenvergadering van de Club van 100 plaats. Met, zoals altijd, een spectaculaire activiteit! Deze keer is dat een kijkje achter de schermen bij de aanpak van de georganiseerde misdaad… Maar het belangrijkste agendapunt van de avond is natuurlijk: Hoeveel geld zit er in de pot en waar gaan we dat aan besteden?! Heb je een voorstel? Laat het ons weten!

Wie of wat is de Club van 100 eigenlijk?
De Club van 100 bestaat uit mensen die de hockeyclub een warm hart toedragen en dat kracht bij zetten met een (liefst) jaarlijkse donatie van € 100. De Club biedt plaats aan… 100 leden en daarmee wordt dus jaarlijks een bedrag van € 10.000 opgebracht. Dat bedrag wordt besteed aan zaken die de vereniging zich anders niet kan permitteren. Lees meer over de Club van 100 op onze website!

Wat gaan we doen op 23 januari?
In de afgelopen periode heeft de Club van 100 nieuwe leden mogen verwelkomen. Alle nieuwe overeenkomsten gaan op 1 januari 2020 in en op 23 januari kunnen alle Cv100-leden elkaar dan ontmoeten tijdens de ALV.
Het belangrijkste agendapunt is dan natuurlijk het vaststellen van de bestedingsdoelen!

Iedereen mag een bestedingsdoel voorstellen! Hoe doe je dat?
Aanvragen voor extra voorzieningen mogen door iedereen ingediend worden, mits vergezeld van een kostenplaatje en een realistische planning of plan van aanpak. Zo'n aanvraag kan gemaild worden aan [email protected]. In de ALV van 23 januari besluiten de leden van de Club van 100 welk bestedingsdoelen worden gekozen.

Een alibi voor Cv100-leden….
Hans van der Sloot is niet alleen een zeer actief en gewaardeerd vrijwilliger van onze club; hij is ook rechercheur! De Cock (met C.O.C.K.) heeft van hem het vak geleerd…. Tijdens de ALV zal Hans met een quiz de leden van de Club van 100 meenemen in de duistere wereld van de criminaliteit en een inkijkje geven achter de schermen bij de aanpak van de georganiseerde misdaad. Dus met het alibi van de Club van 100-leden zit het 23 januari wel snor!

Kortom, 23 januari 2020 wordt een unieke avond die een lid van de Club van 100 niet mag missen! SAVE THE DATE!

22-1-2024 Algemeen nieuws

Er zijn nog geen reacties, plaats uw reactie hieronder

Reageer nu!
Wil je reageren op het nieuws ?