CD-kamp: 130 kids in een Tijdmachine!

Op 24 en 25 oktober vond bij MHC Leusden een tweedaags spektakel plaats dat je met recht een traditie mag noemen, namelijk de 33e (!) editie van het inmiddels beroemde, beruchte, geweldige, fantastische en allerleukste kamp in Leusden en omstreken: het CD-kamp!! Een enorm feest dat elk jaar in de herfstvakantie wordt georganiseerd voor de jeugdleden uit de C- en D-lijn, door leden die soms zelf óók jaren geleden aan CD-kamp hebben deelgenomen!

Het CD-kamp betekent twee dagen lang hockeyen, spelletjes doen, (weinig) slapen in een tentje op de velden van onze club, een disco, een geheim thema, gekkigheid en veel gezelligheid! En zoals dat hoort bij een traditie, was het dit jaar niet anders…..
Het thema van deze 33e editie was De Tijdmachine van MHC Leusden. Groepjes kinderen ‘reisden’ door verschillende tijdzones in het verleden en in de toekomst. Het clubhuis had een heuse metamorfose ondergaan en was veranderd in een tijdmachineparadijs. Met als klap op de vuurpijl een ‘echte’ tijdmachine, waarmee het clubhuis werd betreden.

Maar liefst 130 kinderen, 24 groepsbegeleiders en 23 spelbegeleiders  zijn beide dagen druk in de weer geweest! Bijvoorbeeld met spelletjes in en rond het clubhuis (dankzij het mooie weer kon iedereen de hele dag lekker veel buiten zijn!), het zingen van het kamplied en meegriezelen met de beruchte ‘jakki-dip’. Er werd een clinic gegeven door twee hoofdklassespelers: Thomas Vis (die ook uit de jeugd van MHCL komt) en Hester van de Veld. De barcommissie voorzag alle kinderen binnen een half uur van een heerlijke warme maaltijd. En 's avonds werd er eerst een spookverhaal verteld, gevolgd door een dropping in de Schammer; spannend dus!! Daarna een groot feest en natuurlijk een logeerpartij op het miniveld.

Wij bedanken de CD-crew en alle groeps- en spelbegeleiders - spelers uit Heren1, Dames1 en JongHeren1, jeugdspelers uit MA1, JA1, MB1 en JB1 en oud-spelers van MHC Leusden - voor de organisatie van dit geweldige evenement, het creëren van een feestelijke en veilige omgeving voor de kids en het in goede banen leiden van alle activiteiten. En wij bedanken de barcommissie en overige vrijwilligers voor hun goede zorgen!
Wij denken dat alle kids kunnen terugkijken op een geweldig CD-kamp. Volgend jaar weer?!!!!! :-)

Gelukkig hebben we de foto’s nog!
Nagenieten? Dat kan! Log in op LISA Team, ga naar Documenten > Foto-albums en bekijk het fotoboek van de 33e editie van CD-kamp!

28-10-2024 Jeugd