Heel MD2 bakt € 237,- bij elkaar!

Club Challenge Nieuws! Twee zaterdagen heeft MD2 gebakken. Op 28 september en 5 oktober leek ons clubhuis wel een banketbakkerij! De verkoop van al die heerlijke baksels heeft maar liefst € 237,- opgeleverd voor de Paulien van Deutekom Foundation, waardoor het totaalbedrag van de Club Challenge al € 1.317,40 bedraagt. Wie is de volgende die de uitdaging oppakt????

Heel MD2 heeft gebakken…. veel en lekker! Roze koeken, chocoladecake, kleurige cupcakes, een prachtige taart, je kon niet langs de bar zonder dat het water je in de mond liep. Al die prachtige, lekkere baksels zijn door de ouders en meiden van MD2 verkocht; beide zaterdagen ging alles schoon op! En dat heeft geresulteerd in een hartstikke mooie opbrengst van € 237,-!

Geweldig gedaan meiden en ouders, enorm bedankt voor jullie initiatief en inspanningen. We zijn trots op jullie!

De Club Challenge is een uitdaging voor al onze leden, ouders en vrijwilligers om in de eerste helft van seizoen 2019-2020 zoveel mogelijk geld in te zamelen voor de Paulien van Deutekom Foundation.
Wie is de volgende die de uitdaging oppakt??!

7-10-2024 Algemeen nieuws