MC1 gaat auto's wassen voor de Paulien van Deutekom Foundation!

27-9 Nieuws Club Challenge Nieuws! Op zaterdag 28 september gaan de meiden van MC1 auto's wassen op de parkeerplaats van onze club. De opbrengst daarvan gaat naar de Paulien van Deutekom Foundation! Geweldig meiden, dat jullie de uitdaging hebben opgepakt, we zijn nu al trots op jullie!

Als je op zaterdag 28 september met je auto naar de club komt kun je die laten wassen! Door de speelsters van MC1! Zij doen dat tussen 8.30 en 10.00 uur.

Zij willen met deze actie graag zoveel mogelijk geld ophalen voor de Paulien van Deutekom Foundation, dus dat wassen is niet voor niets! Voor een kleine auto vragen zij 8 euro en voor een grote auto 10 euro. Wat klein of groot is bepalen de dames zelf... :-)
Enne.... je mag natuurlijk ook best méér betalen voor deze mooie actie en dit goede doel! Er kan cash betaald worden of via een tikkie.

Er is plek voor ca. 20  auto’s volgens het principe 'wie het eerst komt, het eerst maalt'. Wil je zeker zijn van een plekje in de 'MC1 wasstraat'? Geef dan even een seintje aan een van de coaches of managers van MC1, dan proberen zij een plekje voor je vrij te houden!

Om 11 uur speelt MC1 zelf een thuiswedstrijd waarbij alle supporters natuurlijk van harte welkom zijn!

Tot zaterdag de 28e!
Groetjes van MC1

De Club Challenge is een uitdaging voor al onze leden, ouders en vrijwilligers om in de eerste helft van seizoen 2019-2020 zoveel mogelijk geld in te zamelen voor de Paulien van Deutekom Foundation.
Wie is de volgende die de uitdaging oppakt??!

27-9-2024 Nieuws van het bestuur