MyClubStore Jumbo levert MHCL mooi bedrag op!

De MyClubStore-actie van onze sponsoren Jumbo Wahle (Hamershof) en Jumbo Wincoop (Biezenkamp) uit Leusden heeft niet alleen 527 superleuke artikelen voor onze leden opgeleverd, maar ook een sponsorbijdrage voor de club van maar liefst € 790! Die werd afgelopen zaterdag aan onze voorzitter Gertjan uitgereikt. Bedankt, Jumbo Wahle en Jumbo Wincoop voor deze geweldige actie en bijdrage!

Zaterdag 7 september kon iedereen zijn of haar gepersonaliseerde handdoeken, caps, hoodies, slippers, bidons en/of schoenentassen ophalen bij De Til in Leusden. Om 9 uur stonden de eerste mensen al voor de deur te wachten en tot 3 uur was het er een vrijwel constant komen en gaan van belang! Want niet alleen de artikelen van MHCL maar ook die van de andere deelnemende sportverenigingen werden uitgereikt. In totaal zijn er ca. 3000 artikelen besteld door de leden van 8 Leusdense sportverenigingen.

De uitgifte verliep als een zonnetje, dankzij de perfecte voorbereiding en strakke organisatie door Jumbo en organisatiebureau Tomorrow én dankzij de vrijwilligers die bereid waren hier hun vrije zaterdag aan te besteden!
Nardy, Alexandra en Marlijn, veel dank voor jullie hulp!

Dertien eigenaren kwamen zaterdag hun artikelen niet ophalen; zij kunnen dat zondag 15 september tussen 9 en 12 op de club alsnog doen. Zij worden hier ook per mail over geïnformeerd.

9-9-2024 Sponsoring

Er zijn nog geen reacties, plaats uw reactie hieronder

Reageer nu!
Wil je reageren op het nieuws ?