Seizoen 2020-2021: let’s get it started!

28-8 Nieuws Het nieuwe hockeyseizoen staat voor de deur! In het weekend van 29 en 30 augustus geven daar een vrolijke aftrap aan met de Stick-off '20-'21 en daarna gaan we allemaal weer trainen en wedstrijden spelen! We delen bij deze wat handige tips en 'weetjes' met jullie voor een optimale voorbereiding!

> Persoonlijke agenda - In de clubapp vind je altijd jouw persoonlijke trainings- en wedstrijddata. Vanaf maandag 31 augustus gaan alle teams weer trainen volgens het voorlopige trainingsschema.

> De veldhockeycompetitie begint in het weekend van 5 september. Op de website van de KNHB vind je info over de (voorlopige) speeldata en over de regelwijzigingen 2020 voor veldhockey.

> LISA Team - Achter de login van de website*, in LISA Team, vind je altijd de nieuwste versie van allerlei handige informatie die jou, je team of de club in het algemeen betreft, bijvoorbeeld:
  • in de map Club > Documenten: beleidsinfo, bestuursnieuws, notulen van de ALV, een jaaroverzicht van activiteiten en evenementen, jaarverslagen en begrotingen, een organogram, foto-albums, procedures en protocollen, het Handboek Jeudbegeleiding en het selectiebeleid, de meest gestelde vragen over allerlei onderwerpen, vacatures voor vrijwilligerswerk, etc;
  • in de map Club > Organisatie: de namen en contactgegevens van bestuurs- en commissieleden.
Ben je het wachtwoord voor LISA Team vergeten? Vraag een nieuwe aan bij [email protected].

En wist je dat……
  • … er elke 1e vrijdag van de maand lekker wordt gekookt op de club?
    Iedereen kan en mag mee eten. Gezellig om samen met je team te doen! Schrijf je vooraf even in via [email protected].

• … het niet is toegestaan om zelf meegebrachte etenswaren of drinken op de club te nuttigen?
    De bar is een belangrijke inkomstenbron voor de club en daarom gaan we er vanuit dat je gebruik maakt van onze diensten en producten.

• … de KNHB per 1 augustus een aantal spelregelwijzigingen heeft doorgevoerd?
    Kijk voor meer info op de website van de KNHB.

• … we er van uitgaan dat álle leden en ouders van de (jongste) jeugdleden een bijdrage leveren aan de dienstverlening en activiteiten van de club?
    Op onze website vind je info over oudertaken en vrijwilligerswerk.

• … onze vereniging sinds seizoen 2019-2020 helemaal rookvrij is?
    Er wordt nergens op het terrein nog gerookt.

• … ons (nieuwe) clubtenue exclusief verkrijgbaar is bij onze sponsor Daka in Amersfoort?
    Bovendien krijg je korting op alle overige hockeyartikelen! Kijk voor meer info over de aanschaf van clubkleding en hockeyartikelen op onze website.

• … wij een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vragen van iedereen van 16 jaar of ouder die direct werkt met minderjarigen of met leden met een verstandelijke beperking?
    Houd de site en je mailbox in de gaten; je wordt hierover zorgvuldig geïnformeerd.

• … veel (jeugd)teams een eigen teamaccount op social media hebben?Superleuk maar vergeet niet elkaar persoonsgegevens te beschermen en privacy te respecteren.

• Je onze privacyverklaring en de  do’s & dont’s voor vrijwilligers op onze website kunt vinden?

In de hierbij gevoegde PDF staan al deze tips bij elkaar op 1 A4'tje.

28-8-2024 Algemeen nieuws Seizoen 2020-2021 - lets get it started.pdf