Update tussenstand Club Challenge... mooie bijdrage trimmers én Eddy!

Club Challenge Nieuws Eddy Haket heeft de € 72,88 die hij in 3 weekenden 'bij elkaar floot' in de betaalde scheidsrechterspoule gedoneerd aan de Paulien van Deutekom Foundation. Eddy, wat een kanjer ben jij! Daarnaast zamelden onze trimmers tijdens het kerstdiner op 13 december € 161,61 in voor de Club Challenge. Hiermee is de nieuwste tussenstand.... € 2.403,89!
We hebben nog ca. 2 weken te gaan.... laatste kans om de uitdaging op te pakken!

De Club Challenge is een uitdaging aan al onze leden, teams, ouders, vrijwilligers en sponsoren om in de eerste helft van seizoen 2019-2020 zoveel mogelijk geld in te zamelen voor de Paulien van Deutekom Foundation en zo een bijdrage te leveren aan onderzoek naar de genezing van (long)kanker.

de aanleiding – Tijdens de ALV van 4 juni jl. verzorgde Andrea Nuyt - voormalig topschaatster, vrijwilligster op onze club en moeder van hockeyende kinderen – een indrukwekkende presentatie waarin zij vertelde over het ziekbed van haar vriendin Paulien, het ontstaan en de acties van de Paulien van Deutekom Foundation, hoeveel troost dit opleverde en hoe vrijwilligerswerk tot een gevoel van verbinding leidt. Haar verhaal raakte ons en daarom willen we als club graag een bijdrage leveren aan de Paulien van Deutekom Foundation.

de uitdaging – Wij hebben al onze leden, teams, ouders, vrijwilligers en sponsoren uitgedaagd om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor de Paulien van Deutekom Foundation.
Op 31 augustus, tijdens de Stick-off ’19-’20, is onze Club Challenge officieel van start gegaan en de actie loopt t/m 31 december 2019. De eindopbrengst wordt bekend gemaakt op de nieuwjaarsborrel op 5 januari 2020.

Laat je creativiteit los en bedenk een leuke, effectieve inzamelingsactie met jouw teamgenoten!

de acties – Je kunt bijvoorbeeld de wedstrijden van je team laten sponsoren door familie en vrienden, of je eigen doelpunten en geslaagde strafcorners. Laten spelers, coaches of ouders zich iets té fanatiek gaan aan de zijlijn? Dan moet er een ‘boete’ betaald worden d.m.v. een donatie (de collectepot staat bij de bar! :-)). Maar je kunt ook denken aan een inzameling d.m.v. een kofferbakverkoop, met het sparen van statiegeld of de organisatie van een sponsorloop op je school.
Jullie weten zelf vast een mooie actie te bedenken!

de opbrengst – Vanzelfsprekend doen we van al die prachtige acties én de tussenstanden van de opbrengst uitvoerig verslag; hieronder én social media! Hou ons op de hoogte via [email protected]!

~~

de tussenstand
het t/m 16 december ingezamelde bedrag is.....
€ 2.403,89 !!

zaterdag 14 december
Eddy Haket, een van onze CS+ scheidsrechters en lid van de arbitragecommissie, heeft in 3 weekenden € 72,88 bij elkaar gefloten met zaalwedstrijden in de betaalde scheidsrechterspoule, en doneert dit aan het goede doel!

vrijdag 13 december
Tijdens de lustrumeditie van het Trimmers Kerstdiner werd er niet alleen heerlijk gegeten maar ook € 161,61 opgehaald voor de Paulien van Deutekom Foundation!

zaterdag 23 & 30 november
MD4 heeft heel veel speculaas en nog veel meer pepernoten gebakken. De verkoop daarvan leverde een prachtige € 339,- op voor het goede doel; de Paulien van Deutekom Foundation!

zaterdag 9 november
Het enveloppenspel van MD3 leverde de deelnemers leuke prijzen op en de Club Challenge maar liefst € 463,-!

8 november
€ 50,- van de opbrengst van de MHCL Pubquiz is gedoneerd aan de Paulien van Deutekom Foundation!

zaterdag 28 september en 5 oktober
Heel MD2 heeft gebakken.... veel en lekker! Zij hebben al die overheerlijke koek en cake in ons clubhuis verkocht en dat bracht € 237,- op voor de Paulien van Deutekom Foundation!

zaterdag 28 september
De kanjers van MC1 hebben op 28 september auto's gewassen op de club. Dat leverde € 260,- op voor de Paulien van Deutekom Foundation!

zaterdag 31 augustus
De verkoop van bingokaarten tijdens de Stick-off '19-'20 leverde maar liefst € 410,20 op! Dat bedrag is door het bestuur verdubbeld tot € 820,40. Een prachtig startbedrag voor de Club Challenge, die daarmee is begonnen!

De symbolische overhandiging van het startbedrag van de Club Challenge door Gertjan van de Groep (bestuursvoorzitter) aan Andrea Nuyt (Paulien van Deutekom Foundation).

16-12-2024 Nieuws van het bestuur