Volop plezier tijdens leerzame Volvo Jong Oranje Workshop 2019

We blikken nog even terug op de supergeslaagde Volvo Jong Oranje Workshop die op 22 juni op onze club plaatsvond. Ca. 150 (jongste) jeugdleden uit de D- en E-lijn van onze club en van clubs uit de omgeving leerden deze zaterdag tips en tricks van de spelers en speelsters van de Jong Oranjeselectie.

De dag startte om 11.30. Na een hartelijk welkom werd met 3 verschillende onderdelen aan de slag gegaan: scoren, dribbelen en techniek. Nadat de beste tips en gedeeld waren was het tijd voor een welverdiende lunch én om handtekeningen te verzamelen en vragen te stellen aan de Jong Oranje Talenten.

We bedanken alle vrijwilligers die zich voor het realiseren van deze dag hebben ingezet én natuurlijk onze sponsor Volvo dealer Serva !

Ben jij al bekend met de Volvo Clubbonus?
MHC Leusden ontvangt € 1.000 bij aanschaf of lease van een nieuwe Volvo bij Serva Volvo of € 500 bij een Volvo Selekt Occasion. Serva Volvo is sinds mei 2018 trotse sponsor van MHC Leusden.

27-6-2024 Sponsoring