Jeroen van der Flier trainer/coach Dames 1

Jeroen van der Flier is de nieuwe trainer/coach van ons Dames1. En daar zijn we blij mee!

Om moverende redenen is afscheid genomen van Rense Siegmund als trainer/coach van Dames 1, maar gelukkig is er een goede vervanger gevonden! Het contract met Jeroen van der Flier werd door hem en bestuursleden Frans Tempel en Gertjan van de Groep op dinsdagmiddag 5 juni net voor de ALV getekend.

Jeroen:
"Mag ik me voorstellen. Mijn naam is Jeroen van der Flier. Ik ben een echte Leusdenaar en speel al sinds mijn 6e hockey bij deze geweldige club. Toen ik uiteindelijk stopte met Heren 1 in 1996 ben ik trainer/coach geweest van Leusden Dames 1. Daarna heb ik 2 jaar de heren van Leusden getraind en gecoacht, waarna ik buiten Leusden meerdere teams heb begeleid. Toen ik 8 jaar geleden vader werd ben ik gestopt met coachen, heb ik mijn hockeystick weer opgepakt en ben bij Veteranen A van Leusden gaan spelen. Het afgelopen half jaar was ik assistent-trainer bij Leusden Dames 1 en nu is de tijd daar om de eindverantwoordelijkheid voor dit mooie team weer op te pakken.
Ik heb er veel zin in en zie je graag langs de lijn om ons aan te moedigen!”

Jeroen, dat komen we graag doen! Wij wensen je veel succes en plezier!

11-6-2024 Senioren

Reageer nu!
Wil je reageren op het nieuws ?