Geweldig leuke clinic Jong Heren 1 voor jongens E8-tallen!

Op zondag 19 mei hebben de mannen van Jong Heren 1 op de club een clinic verzorgd voor onze jongens E8-tallen. Wat een superleuke ochtend was dit!

Het was al vroeg verzamelen, zowel voor de E'tjes, de ouders, maar ook zeker voor JH1 en hun trainer/coach Eric Lucassen. Begonnen werd met een gezamenlijke warming-up, waarna de kids in groepjes verdeeld werden. Er waren verschillende oefeningen voor hen uitgezet en telkens draaiden ze door zodat alle oefeningen en handige trucjes aan bod kwamen. Afgesloten werd met een heus wedstrijdje waarbij de E'tjes de heren natuurlijk hebben verslagen... :-) !

Hierna ging JH1 zich voorbereiden op hun eigen wedstrijd, waarbij de E'tjes mochten meelopen in de line-up; geweldig! Tenslotte hebben de E'tjes JH1 natuurlijk fanatiek aangemoedigd.

De leuke opzet in combinatie met het prachtige weer maakt het een heerlijke, geslaagde ochtend en ook een genot voor de ouders om vanaf de zijlijn mee te kijken. Bedankt JH1! En graag tot een volgende keer!

5-6-2024 Jongste jeugd