Kampioen geworden? 15 juni is Winners Wonderland!

14-6 Nieuws We zijn supertrots op en blij met al onze teams, dat is zeker. Maar wie wint verdient een prijs, zo is het natuurlijk ook. Daarom huldigen we al onze herfst-, zaal- en veldkampioenen op 15 juni van 15.30 tot 19.00 uur tijdens het traditionele Winners Wonderland, evenals het Team, de Coach, de Manager, de Trainer en de Scheidsrechter van het Jaar! Iedereen is welkom; de teams, de coaches en managers, de ouders en alle andere betrokken vrijwilligers en supporters!

's Morgens vindt op de club het slottoernooi voor de Jongste Jeugd plaats. Daarom staat er dan ook de hele dag een geweldige glijbaan klaar én kun je bijv. Bumperbal spelen. Het kan allemaal best een nat festijn worden dus.... tip: neem droge kleding mee!

Voor het toezicht op de glijbaan en speeltoestellen zijn nog wel een paar vrijwilligers nodig. Wil je mee helpen? Laat dat dan even weten met een mailtje aan [email protected].

14-6-2024 Algemeen nieuws