Nieuw bestuurslid TZ Jeugd: Ingrid Daalderop

In de ALV van 4 juni a.s. zal bestuurslid Sandra van den Ende na 6 (!) jaar de portefeuille Technische Zaken Jeugd neerleggen. Het bestuur heeft Ingrid Daalderop voorgedragen als haar opvolgster. Ingrid stelt zichzelf graag aan jullie voor.

Mijn naam is Ingrid Daalderop en ik ben getrouwd met Wiebe. We hebben vier kinderen Sarah, Okke, Felice en Ties. Allemaal hockeyen we met heel veel plezier bij MHC Leusden. Ik ben eigenaar van Van Berkum Studiebegeleiding, hockey trouwens bij de dames veteranen C, hou van gezelligheid en speel in musicals (amateur :-)).

…. En toen was het een gewone dinsdagmiddag en kreeg ik een telefoontje of ik de rol van Sandra van den Ende in het bestuur, Technische Zaken Jeugd F t/m B, van onze hockeyclub wilde overnemen. Daar heb ik uiteraard goed, maar niet lang, over nagedacht want mijn enthousiasme voor hockey en voor onderwijs komen in deze rol geweldig samen. Een bijdrage leveren aan de ontwikkeling van kinderen en sportplezier en daarbij mensen in hun kracht zetten is iets waar ik heel veel energie van krijg. Het voelt dan ook als een eer om deze rol te mogen vervullen en wil mij hier graag aan committeren.

Tot op de club!
Ingrid