BEKERWEDSTRIJD Dames1 - Kom vrijdag 15/3 als 12e man!

Vrijdag 15 maart is een grote dag.... want dan spelen onze Dames1 de KNHB BEKERWEDSTRIJD tegen Deventer. En daar maken we natuurlijk weer een bijzonder event van!

Vooraf kun je een hapje mee eten. We serveren een aangeklede super-saté met tex-mex friet en salade! Om 20.30 begint de wedstrijd, met muziek en veel feestgedruis. Tijdens de wedstrijd is er een buitenbar en een warme hap verkrijgbaar.

Jouw aanwezigheid is superbelangrijk want jij speelt voor 12e man! Dus toeters & bellen meenemen en veel enthousiasme! Op die manier strijden we samen voor de overwinning van onze dames!

Na afloop blijft de DJ nog even om er een mooi feest van te maken! Tot vrijdag!!!

(Eet je mee? Dan graag aantal personen en aanvangstijd even doorgeven via [email protected])

12-3-2024 Algemeen nieuws